Hitchcock & the Pool of Death
Legenda TV Jonathan Ross meneroka kemungkinan peristiwa paranormal di East End bersejarah - menghidupkan semula detik menakutkan di rumah lamanya, melalui Hutan Epping pada waktu malam - dan kehadiran jahat yang melanda Hotel Hitchcock yang terkenal.