The Ghost in the Cellar
Legenda TV Jonathan Ross tinjau semula lebih banyak tempat zaman kanak-kanak di East End London, menyiasat sejarah gelap dan melaporkan aktiviti paranormal - termasuk sekolah miskin Victoria yang terpelihara tetapi menakutkan dan penginapan lama.