Beyond Meat
Beyond Meat membuka makmal dan dapur inovasinya kepada Rhett dan Link, yang ingin melihat sama ada makanan berasaskan tumbuhan boleh dimakan seperti daging. Mereka mencuba hidangan klasik dan inovatif dengan produk Beyond dan menemui sains mengejutkan.