Coolhaus
Usaha untuk menolak perisa aiskrim ke had memerlukan Rhett dan Link to Coolhaus, di mana mereka merasai ciptaan mencabar sambil menutup mata, mempelajari cara aiskrim dibuat dan mencipta perisa baharu liar mereka sendiri yang berisiko melampaui batas.