Jung-woo mengingati bahawa dia terpaksa menjadi penjenayah sendiri untuk menyelamatkan Ha-yeon. Min-ho bertemu gadis dalamannya yang disukai dan meminta Yeon-hee untuk membantu dalam kecemasan.