Cheol-sik mencadangkan kepada Jung-woo untuk mengetahui apa yang dia lihat di bilik terakhir, dan Eun-hye keliru apabila mendengar kata-kata Joon-hyuk bahawa Jung-woo mungkin tidak hilang ingatan.