Min-ho ingin memastikan Jung-woo, yang terus kehilangan ingatan, tidak memberi kesan kepada perbicaraan. Sementara itu, Eun-hye dan Joon-hyuk, yang akan diadili, mempunyai peperangan cemas, dan Jung-woo mencari petunjuk baru.