Curse of the Cosmic Rays
Sinar kosmik yang mampu merosakkan DNA manusia sedang meluncur melalui ruang angkasa luar seperti peluru subatomik, bagi melindungi kru angkasa daripada kerosakan radiasi, ahli fizik cuba menentukan asal zarah-zarah maut dalam alam semesta.