A Vintage Renovation in Monrovia
Satu pasangan cari kediaman vintaj dengan banyak ruang untuk seluruh keluarga di Monrovia, California. Isteri mahu tinggal di bandar dan suami sanggup ke mana saja untuk ruang luar, tetapi cabaran ubah suai vintaj mungkin lebih daripada kemampuan mereka.