Opposites Attract in Los Angeles
Satu pasangan bersedia untuk ruang lebih luas dengan sebuah rumah di Los Angeles. Seorang bersedia untuk ubah suai penuh dan seorang lagi mahu sesuatu yang mudah supaya mereka tidak terlalu terbeban, jadi pencarian mereka mungkin mencabar.