Selepas menabung bertahun-tahun, seorang bapa dan anaknya mahu beli kediaman pertama mereka dan lakukan ubah suai dekat Granada Hills, California. Dengan kejutan projek, kelewatan dan kos meningkat, projek rumah impian mereka mungkin jadi mimpi ngeri.