Cheetah's Burning Plains
Apabila cheetah berlari melebihi kelajuan 100 km sejam, jantungnya berdegup 250 kali seminit. Jika otak menjadi terlalu panas boleh membunuh terutamanya apabila cuaca melebihi 45 darjah Celsius.