Woodland Wonderland
Sepasang suami isteri berdagang dalam cuaca sejuk Oregon untuk iklim lembap di Laurel sedang mencari rumah dengan daya tarikan Selatan yang diilhamkan semula jadi dan bersejarah. Ben dan Erin menyahut cabaran untuk mencipta rumah unik.