All in the Family
Bapa saudara Erin, Danny, suka berbelanja untuk memulihkan rumah lama, dan dia tidak kisah tentang bajet. Bersama anaknya, Jim, Ben dan Erin cuba meyakinkannya bahawa lebih besar tidak selalu lebih baik dalam pengubahsuaian rumah bersejarah.