Color Psychology
Sepasang suami isteri yang menjalankan organisasi bukan untung sedang melabur dalam hartanah yang menyediakan perumahan untuk wanita dalam kesusahan. Ben dan Erin mengubah bangunan menjadi oasis yang mana permulaan baharu boleh berkembang.