Get Hooked on Fort Morgan
Dave dan Jenny fokus pada pasangan muda yang mahu guna perniagaan pakaian untuk beri inspirasi kepada belia untuk melabur di Fort Morgan. Ben dan Erin mahu bantu bandar itu berkembang maju dengan projek khas untuk menarik orang keluar dari lebuh raya.