Meet Fort Morgan
Napier and the Marrs memulakan pemulihan Fort Morgan dengan matlamat untuk mengubah 18 projek dalam masa empat bulan sahaja. Misi pertama mereka adalah menaikkan orang yang membantu komuniti dan kawasan pusat bandar juga mendapat penyegaran.