Bridge to the Future
Dave dan Jenny menghidupkan kembali salah satu bangunan tertua di Fort Morgan sambil mengekalkan sejarahnya yang unik. Selain itu, Ben dan Erin menuju ke salah satu mercu tanda bandar yang paling ikonik untuk projek yang memupuk kebanggaan bandar.