Forever Home
Pada tahun 1969, siasatan Hans terhadap Howard Lodge telah dibatalkan secara tiba-tiba oleh pemilik rumah itu. Pasukan itu kembali bagi mendedahkan realiti yang menghantui di rumah agam Maryland yang megah ini.