Edge of the Veil
Hans Holzer sangat obses dengan Rockland County, NY, tapak kes pertamanya. Setengah abad kemudian, pasukan itu cuba merungkai aktiviti paranormal yang berleluasa di rantau ini. Adakah pemberontak puncanya atau sesuatu yang jauh lebih jahat?