Death to Tyrants
Pasukan itu membuka semula fail di Surratt Tavern, tempat John Wilkes Booth bersembunyi selepas menembak Abraham Lincoln pada tahun 1865. Pita daripada kes itu mendedahkan pengantara Hans menurun roh yang berkongsi nama pembunuh terkenal itu.