The Haunting of Lambert Castle
Pasukan itu menghidupkan semula penyiasatan Hans Holzer terhadap sebuah istana misteri di Paterson, NJ. Penjelajahan mereka ke atas rumah mewah itu mendedahkan mimpi ngeri berulang seorang wanita mungkin mempunyai sumber ghaib dalam sejarah kediaman itu.