Bloodline
Pasukan itu membuka semula penyiasatan Hans Holzer terhadap Rumah Barnstable yang terkenal di Cape Cod, MA. Mereka mendapati roh tragis dari masa lalu rumah itu mungkin masih menuntut perhitungan yang mengerikan dengan yang masih hidup.