Phantoms of the Fire
Pasukan itu membuka semula fail kes Hans Holzer di Peck House, salah satu rumah tertua di Rye, NY, dan terkenal dengan aktiviti paranormalnya yang berleluasa. Mereka mahu tahu sama ada jiwa yang diseksa akhirnya bersemadi -- atau sekadar berpindah.