Aoon sentiasa berasa seperti orang yang lemah, dibayangi oleh warisan bapanya sebagai seorang cef. Selepas kerjaya yang berjaya namun tidak memuaskan dalam jualan, dia kembali ke kampung halamannya untuk buktikan dirinya dengan membuka restoran sendiri.