Indochine The Flavor of Legacy
Indochine the Flavor of Legacy ceritakan kisah Noi, seorang cef dalam misi untuk memelihara warisan keluarganya. Dilahirkan dalam keluarga tukang masak dari sebuah bandar terkenal di Vietnam, Noi membuka Indochine dengan ibunya dan mak ciknya.