A New Start on Oahu
Mahukan dua anak mereka mengalami gaya hidup luar sepanjang tahun, pasangan Oregon berpindah ke Oahu. Mereka berharap untuk mencari tempat dengan akses mudah ke air dan masih berdekatan dengan pusat bandar Honolulu dan restoran-restorannya.