From the Big Apple to Oahu
Kawan baik Elodie dan Yaya meninggalkan kesibukan New York City untuk perubahan gaya hidup di Hawaii. Mereka mencari rumah ubah suai yang boleh mereka buat sendiri supaya mereka dapat menikmati suasana Oahu yang indah.