Putting Down Roots in Oahu
Carl, Lisa dan dua anak mereka seronok menyewa di Hawaii selepas Carl ditugaskan ke Oahu untuk kerjaya tenteranya. Ingin tinggal secara kekal, mereka mencari tempat yang akan membolehkan mereka menikmati kehidupan mereka di syurga.