Creating a New Chapter on Oahu
Pasangan tentera bertugas aktif dipindahkan dari pangkalan di Virginia ke Pulau Oahu. Namun sebagai jurugambar dan pereka pakaian, mereka memerlukan ruang pejabat yang cukup di rumah baru mereka untuk menampung perniagaan mereka.