Taking the Next Step on Oahu
Setelah mengembara serata dunia, pasangan bertunang dari Hawaii bersedia untuk menetap dan tinggal di Oahu. Mereka berharap untuk memulakan keluarga tidak lama lagi, jadi mereka mencari rumah yang luas di Honolulu dengan halaman yang hebat.