Newly Engaged and Moving Back to Oahu
Satu pasangan bertunang akan berpindah ke Oahu tempat mereka berdua dibesarkan. Mereka disertai ibu mertua dan dua anjing mereka, jadi ruang luas di dalam dan di luar adalah keutamaan tinggi untuk rumah impian mereka dekat Honolulu.