Love Sucks
Jonathan Bennett meminta pasukan membuat paparan lazat puntianak yang janji temunya tidak menjadi. Ketika pasukan-pasukan menonjolkan kemahiran seni kek mereka dengan elemen rasa, Shinmin Li dan Aarti Sequeira memutuskan siapa yang akan tersingkir.