As the Monster Turns
Empat pasukan baharu bersemuka dalam kelayakan kedua, dengan Jonathan Bennett mencabar mereka untuk menggambarkan saat seseorang berubah menjadi raksasa Halloween yang mengerikan. Juri, Shinmin Li dan Aarti Sequeira akan memilih peserta yang mara.