What Nightmares Are Made Of
Jonathan Bennett meminta setiap pasukan untuk membuat adegan yang menunjukkan rupa mimpi buruk menjadi kenyataan, dan juri, Shinmin Li dan Aarti Sequeira akan menentukan pasukan mana yang akan terus bersaing.