Camp Cook-Offs and Chuckwagons
Semasa melalui Barat Amerika, Guy Fieri dan keluarganya mencuba piza gaya Wyoming dan stik chuckwagon yang dibuat mengikut pesanan. Kemudian, mereka melawat Pusat Buffalo Bill di Barat, dan lawatan ke kilang sosej menjadi pertarungan perkemahan.