Kickin' Off the Food and Fun
Keluarga Fieri membawa cef Antonia Lofaso dalam kembara kulinari mereka dari Dakota Selatan ke Wyoming. Mereka mulakan perjalanan dengan jamuan orang asli, ramen asli, tarian ladang dan makan tengah hari barbeku untuk tentera.