Wall-to-Wall Fabulous
Melissa dan Jenna memberi kembali kepada seorang pemain piano yang berkongsi minatnya terhadap muzik dengan menyanyi di kemudahan penjagaan warga emas tempatannya. Mereka merangkul bakat dramatiknya dan mengubah suai studio rumah tamunya.