Home Sweet Oasis
Seorang jururawat ER kanak-kanak dan ibu kepada dua orang anak menjaga kanak-kanak sepanjang siang dan malam. Melissa dan Jenna mengejutkannya dengan ubah suai garaj yang cantik dan naik taraf belakang rumah untuk dinikmati seisi keluarga.