Thank You For Your Service
Seorang veteran perang hamil dan tunangnya akan mulakan bab baharu dalam hidup mereka dengan bayi dan perkahwinan bakal tiba. Melissa dan Jenna bantu beri ruang kepada keluarga yang semakin besar ini dengan dapur hebat, ruang tamu dan nurseri kejutan!