Railway Carriage Chair/Bar Curios
Penjual barangan antik mencari kerusi berlengan bertemakan kereta api untuk gerabak lama yang kini menjadi tempat percutian di Cornwall. Penjual yang lain ditugaskan untuk mencari barang yang sesuai dengan bar bertemakan magik di Liverpool.