Dining Table/Window Display
Penjual barangan antik mencari meja dan kerusi ruang makan tatah kulit yang jarang ditemui untuk pengubahsuai rumah di Hull. Selain itu, mereka mencari item paparan tingkap untuk kedai butik di Ireland. Kedua-dua bajet kecil dan tekanan meningkat.