Wall Feature/ Wedding Centrepiece
Penjual barangan antik bersaing mencari hiasan untuk dimuatkan di dalam ruang dapur yang unik dan besar di dalam kotej bergaya neutral. Mereka juga mencari hiasan tengah untuk mengagumkan tetamu di beranda tempat perkahwinan unik di Perthshire.