The Beginning of the End
Dustin jatuh tersungkur kerana terpaksa meninggalkan tapak selaman The Wall selepas menghabiskan sepanjang musim menggali tanah setinggi 20 kaki. Para kru menemui tapak baharu yang mereka panggil The Golden Straits.