Chasing Waterfalls
Dustin Hurt dan krunya yang setia menuju jauh ke dalam hutan belantara Alaska yang terpencil pada musim mereka yang paling bercita-cita tinggi, sukar, dan berbahaya. Mereka mempertaruhkan nyawa mereka di anak sungai Alaska yang bergelora.