Fire on the Mountain
Freddy dan Juan menemui sekumpulan pelombong baru di British Columbia yang diilhamkan perkara yang mereka lihat di TV. Mereka menghidupkan semula loji cuci lama, tetapi keadaan berubah apabila kebakaran berlaku di gunung itu.