Nature's ATM
Freddy dan Juan mesti hidupkan semula loji cucian berusia 50 tahun di pergunungan Montana yang penuh emas, tempat keluarga pelombong perlu pulihkan lombong dan dapat keuntungan untuk selamatkan perniagaan penerbangan mereka.