Family Comfort
Giada De Laurentiis sedang membuat beberapa resipi keluarga kegemarannya, termasuk Gnocchi dengan Sos Mentega Thyme, yang juga dibuat oleh Mak Cik Raffy di rumahnya. Giada ke Rom bersama ibunya sambil membuat Tomato Sumbat Veronica.