Prey
Pasukan itu berpecah apabila Tim dan Scott menyeru syaitan walaupun Sarah dan Sapphire membantah. Tetapi apabila percubaan itu mendedahkan ancaman baharu terhadap Karen, mereka mesti mengetepikan masalah mereka dan melawan Kegelapan.