A Debt to be Paid
Sarah Lemos membawa bayangan tentang gua berdekatan, dan Sapphire membongkar kes bunuh diri misteri berkaitan Log Cabin. Pasukan itu cuba memisahkan Karen dari masa lalunya yang traumatik apabila cincin mendedahkan roh menipu sedang memikatnya.